Методична скабничка

Тема: Дії з натуральними числами
Мета: систематизувати і повторити знання учнів із розв’язування вправ на всі  дії з натуральними числами; розвивати логічне мислення, пам'ять, уважність; визначити рівень сформованості знань; виховання патріотизму, старанності, наполегливості у здійсненні своєї мрії.
Очікувані результати: учні повинні правильно застосовувати правила виконання дій із натуральними числами, вміти знаходити компоненти дій.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Хід уроку
І. Організаційний момент
1.     Урок, присвячений книзі рекордів Гінеса
2.     Ключове питання уроку: «Якщо б в книзі рекордів Гінеса була номінація на найкращу та найрозумнішу країну, чи могла б наша Україна  і її народ претендувати на І місце?
3.     Повідомлення теми, мети уроку.
4.     Що таке рекорд? (презентація)
ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок
1)    Розв’язати рівняння (Відповіді є роком народження книги Гінеса)
2)    Вправи на уважність (Презентація про рекорди дітей)
3)    Вправи на обчислення, спрощення виразів на застосування властивостей арифметичних дій  (Під час виконання вправ відбувається конкурс на найскорішого)
4)    Відгадування кросворду на знання арифметичних дій, їх компонентів; правильні відповіді приводять учнів до знайомства з рекордами в світі тварин.
 ІІІ. Узагальнення вмінь
1)    Усні вправи логічного змісту
2)    Коментоване розв’язування складних рівнянь (Встановлюється рекорд на найрозсудливішого)
Фізкультхвилинка
3)    Конкурс на найкмітливішого (Відшукати цифри, яких не вистачає в прикладах – два завдання за бажанням
IV. Групова робота  за завданнями, вірні відповіді на які дають пораду, як досягти своєї мети (ЛОТО)
V. Виконання логічних вправ (конкурс на найдогадливішого)
VI. Підсумки уроку
1)    Як потрапити до відомої книги
2)    Презентація рекордів учнів класу
3)    Що повторили, закріпили, про що дізналися
4)    Відповіді на ключове питання уроку
5)    Презентація пошукової роботи учнів класу

6)    Висновки, побажання, подарунок учням класу – книга рекордів класу.

Тема: Розкладання многочленів на множники
Мета: узагальнення і систематизація різних способів розкладання многочленів на множники; розвиток вмінь узагальнювати і робити висновки; виховання відповідальності, патріотизму, наполегливості.
Очікувані результати: учні повинні вміти записувати та формулювати словесно формули скороченого множення, застосовувати формули скороченого множення, а також інші способи розкладання на множники; застосовувати отримані знання до розв’язування рівнянь, перетворення виразів, знаходження найбільшого (найменшого) значення виразу; знаходження значень виразу.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Хід уроку
І. Організаційний момент
1.     Урок, присвячений місту Дніпро, історії і унікальності його вулиць.
2.     Ключові питання уроку:
·        Чи може людина мати своє майбутнє, коли не знає історії своєї країни?
·        Чи достатньо знання історії свого краю для того, щоб людина стала успішною, досягла своєї мети, здійснила свою мрію?
3.     Повідомлення теми, мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок
1)    Фронтальне опитування
ü Означення перетворення розкладання многочлена на множники
ü Способи розкладання
2)    Розкласти на множники
3)    Прочитати формули скороченого множення
4)    Розкрити дужки
ІІІ. Узагальнення вмінь
1)    Вправи на знаходження невідомих доданків в многочлені із застосуванням формул скороченого множення. Віно розв’язавши завдання, учні дізнаються про сім чудес Дніпра  (інтерактивна вправа + презентація).
2)    Знаходження найменшого значення виразу.
3)    Аналіз многочленів щодо можливості розкладання їх на множники.
4)    Записати многочлени у вигляді добутку (високий рівень). Після вірного виконання завдань №2,3,4 учні дізнаються про вулиці Титова, Янгеля, стадіон «Метеор»  (презентація)
Фізкультхвилинка
5)    Розв’язання рівнянь, вірна відповідь на які приводить учнів до вулиць Дніпра, які унікальні за своєю довжиною.
6)    Знаходження значень виразів із застосуванням формул скороченого множення. Казка «12 місяців» в назвах вулиць Дніпра (Відео фрагмент «34 телеканалу» Дніпра)
IV. Групова робота за завданнями, вірні відповіді на які дають означення того, кого ми вважаємо справжніми дніпровцями (ЛОТО)
V. Підсумки уроку
1)    Що повторили, закріпили, про що дізналися
2)    Відповіді на ключові питання уроку
3)    Що може зробити вже зараз кожен із вас для своєї маленької Батьківщини?
4)    Слово творчій групі (розповіді про майбутнє своєї вулиці, побажання мешканцям, герб вулиці)

5)    Висновки, побажання, подарунки учням класу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий